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授業科目名 | 英語オーラルコミュニケーション | ||||||||||||||||||
時間割番号 | CEG2OY | ||||||||||||||||||
担当教員名 | グレアム.P. | ||||||||||||||||||
開講学期・曜日・時限 | 前期・火・I | 単位数 | 2 | ||||||||||||||||
<対象学生> | |||||||||||||||||||
工(情土応先)・生 | |||||||||||||||||||
<授業の目的> | |||||||||||||||||||
自然な速さの英語を聞いて、その要点を正しく理解できる力を身につける。また、聴き取った内容や与えられたテーマについて平易な英語を使って口頭で説明できる力を身につける。 | |||||||||||||||||||
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「異文化理解と英語リテラシー」 ・200語程度の自然な速さの英語を聞いて、要点を正しく理解することができる。 ・聴き取ったことや、与えられたテーマについて、英語で3分間程度、口頭で説明できる。 |
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<授業の方法> | |||||||||||||||||||
In the class a topic will be introduced and relevant vocabulary provided by the teacher. Authentic listening sources on the topic will also sometimes be used., Students will then discuss the topic and consider their views and opinions on the topic. The following week, students will give an oral presentation on the topic, with particular reference to their home country. | |||||||||||||||||||
<成績評価の方法> | |||||||||||||||||||
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<受講に際して・学生へのメッセージ> | |||||||||||||||||||
国際交流センターのG-フィロスにおける英会話練習で、最高で20点まで加えられる。詳細は第1回目の授業で説明する。 | |||||||||||||||||||
<テキスト> | |||||||||||||||||||
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<参考書> | |||||||||||||||||||
(未登録) | |||||||||||||||||||
<授業計画の概要> | |||||||||||||||||||
Week 1 - Introduction to class. Mini presentations from students Week 2 - Animal Rights Week 3 - Animal Rights presentations Week 4 - Alcohol & Drugs Week 5 - Alcohol & Drugs presentations Week 6 - Environment & Green Issues Week 7 - Environment & Green Issues presentations Week 8 - Racism & Xenophobia Week 9 - Racism & Xenophobia presentations Week 10 - Sexism Week 11 - Sexism presentations Week 12 - Immigration Week 13 - Immigration final presentations Week 14 - Immigration final presentations Week 15 - Immigration final presentations |
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<JABEEプログラムの学習・教育目標との対応> | |||||||||||||||||||
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